Vysoce výkonný plně syntetický low-friction motorový olej vhodný pro sportovní a závodní aplikace. Sestaven z plně syntetických základových olejů s použitím polyalfaolefinů (PAO) a vícenásobných esterů (3estery) a optimálního množství ZDDP. Aditivován nanočásticemi pro razantní snížení tření, opotřebení součástí a pro zvýšení výkonu motoru - nyní s vylepšeným složením oproti původní CFS NT verzi.
Aplikace:
 Pro použití v moderních závodních motorech, kde je kritériem maximální okamžitý výkon při ultra nízkém tření s minimálními ztrátami výkonu, zejména pro kvalifikace, sprinty a další krátké zátěže. Vhodný pro závodní použití a v určitých případech i pro běžnou civilní jízdu, pokud je výrobcem agregátu doporučen plně syntetický olej viskozity 0w20.
Uživatelské výhody:
 
- Tření sníženo o dalších 15 % a opotřebení součástí o 17 % oproti původní verzi CFS NT.
 - Díky použitým polyalfaolefinům (PAO) a 3-esterovým základovým olejům je minimalizováno množství použitých polymerů, díky čemuž je mazací film více odolný vůči střihu a ztrátě viskozity, zejména v nejnamáhavějších místech agregátu.
 - 3-esterová složka výrazně zlepšuje mazací schopnosti přispívá ke snížení třecích sil a celkovému vylepšení výkonu lubrikantu.
 - Vynikající čerpatelnost oleje pro ochranu motoru při studených startech.
 - Excelentní teplotní stabilita – minimální odparnost oleje ve vysokých teplotách – a oxidační odolnost oleje.
 - CFS 0w20 NT+ poskytuje optimální rovnováhu mezi hydrodynamickou a meznou mazivostí a energií ztrácenou při čerpání oleje, díky čemuž je zaručen maximální okamžitý výkon agregátu.
 - Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.
 
Aditivace nanočásticemi poskytuje:
 
- Výrazné snížení tření.
 - Nižší opotřebení součástí a prodlužení životnosti sportovně zatěžovaného agregátu.
 - Nižší produkci tepla.
 - Vyšší výkon a kroutící moment.
 - Vyšší spolehlivost motoru.
 - Vylepšenou energetickou účinnost.
 
Výkonový profil:
 
- Sestaven pro moderní vysokootáčkové motory používané na okruzích nebo v závodech do vrchu a sprintech.
 - Špičkový olej pro kvalifikace.
 - Přesahuje kritéria norem API SM, CF a ACEA A1/B1.
 - Při civilním použití je zcela vhodný na výměnné intervaly 15.000 km / 1 rok.
 - Pro dlouhodobé nasazení při teplotě oleje 125 °C, krátkodobě i 150 °C.
 
Charakteristika:
 
- SAE viskozita: 0w20
 - Hustota při 15°C: 0.857
 - Kinematická viskozita při 100°C: 7.8cSt
 - Kinematická viskozita při 40°C: 42.3cSt
 - Viskozitní index: 157
 - Bod skápnutí: - 54 °C
 - Bod vzplanutí: 217 °C
 - Viskozita při studeném startu - 35 °C (CCS): 6, 200cP
 - HTHS: 2.67 mPa.s
 - TBN: 10.1 mg KOH/gm
 
